Ofte stillede spørgsmål

Almindelige spørgsmål

Levering

Reklamation

Returnering

Køb og betaling


Almindelige spørgsmål

Jeg ønsker at annullere min ordre

Kontakt kundeservice som vil forsøge at annullere ordren, såfremt denne ikke er behandlet af vores partnere.

Er det sikkert at handle online hos Vuuh?

Hos vuuh benyttes en sikker leveringspartner der jævnligt foretager sikkerhedstest, for at sikre at det ikke er muligt at bryde sikkerheden igennem deres løsning. Vores leveringspartner lever op til alle standarder indenfor PCI-standarden, der definerer flere end 200 sikkerhedspunkter som skal overholdes.

Hvor lang fortrydelsesret har jeg?

Du har altid 14 dages fortrydelsesret efter du har modtaget din vare.

Hvor længe er prisen gældende?

Prisen er gældende i øjeblikket hvor du handler. Da Vuuh indhenter informationer fra mange parter, kan vores priser variere løbende, hvorfor der ikke kan garanteres en pris udover i købsøjeblikket.

Jeg mangler mere information om en vare, hvad skal jeg gøre?

Vi opfordrer til at du tager kontakt til en af de pågældende butikker der fører varen, som vil være i stand til at give dig mere beskrivende information om varen. Du kan finde deres kontakt information på produktsiden.

Tilbage til toppen


Levering

Hvorfor er min ordre ikke afsendt endnu?

Efter din bestilling videresendes dine bestillinger til de pågældende butikker. Da butikken først skal respondere på dette, kan der af og til gå en dags tid før din ordre får ny status

Hvor lang leveringstid skal jeg forvente?

Vi bestræber os på at levere dine varer indenfor 1-3 hverdage.

Skal jeg betale Porto?

Udvalgte butikker hos Vuuh har gratis levering, hvorfor vi dækker hele udgiften til forsendelse. Nogle butikker kræver dog et minimumskøb for, at du kan opnå gratis levering. Såfremt du har købt for mindre end dette beløb, opkræves du et fragtgebyr.

Jeg har modtaget en pakke, men kun en del af min ordre?

Når du handler hos Vuuh, handler du automatisk hos et større antal butikker på samme tid. Alt efter dine indkøb, kan dine varer være placeres hos forskellige forhandlere, hvorfor at du derfor vil modtage flere forsendelser. Vent derfor en dag eller to, så er vi sikre på at dine resterende varer når frem.

Hvor er mine pakker?

Som vores partnere sender dine varer, sender vi dig besked herom. Vores varer sendes primært med track and trace, som vil blive udleveret til dig så snart pakken er afsendt. Herigennem vil du være i stand til at følge dine pakker, mens de er på vej ud mod dig på Post Danmarks- eller GLS’ hjemmeside.

Jeg har ikke fået besked om, at min pakke er på posthuset, hvordan henter jeg den?

Skulle du ikke have modtaget din pakke efter at den er blevet afsendt, kan du forsøge at se hvor pakken befinder sig via track and trace koden, som blev oplyst ved forsendelsen. Skulle pakken befinde sig på et posthus, så sørg for at medbringe ID, samt evt. dokumentation for køb, således at din udlevering foregår problemfrit.

Jeg har skrevet forkert adresse

Kontakt snarest muligt kundeservice således, at vi kan ændre adressen før vores partnere sender dine varer.

Mit track and tracenummer fungerer ikke?

Det tager normalt et stykke tid før et track and trace nummer bliver aktivt. Derfor skal det forventes at du de første 12 timer efter pakken er afsendt, ikke vil være i stand til at spore den hos Post Danmark eller GLS.

Jeg har ikke modtaget et track and trace nummer?

Nogle varer af lav værdi, kan hos vores partnere blive afsendt som brevpost. Derfor vil du ikke modtage et track and trace nummer herpå. Skulle du ikke have modtaget din ordre indenfor 3 hverdage, bedes du kontakte kundeservice.

Tilbage til toppen


Reklamation

Jeg har modtaget en defekt vare, hvad gør jeg?

Vi anbefaler, at du kontakter den butik som sendte dig varen direkte. Dette medfører ikke blot at du undgår et forsinkende mellemled, men også at du får din nye vare hurtigst muligt. Du skal selvfølgelig altid være velkommen til at kontakte kundeservice.

Hvordan reklamerer jeg over en vare?

I forbindelse med din leverance har du modtaget en e-mail med kontaktinformationerne til den pågældende partner som har leveret din vare. Vi opfordrer til at du kontakter butikken direkte for en hurtig løsning. Ellers står vi selvfølgelig altid til rådighed på vores kundeservice, hvor vi vil være mest mulig behjælpelig.

Tilbage til toppen


Returnering

Hvordan returnerer jeg en vare?

Ønsker du, at returnere dele eller hele din ordre, opfordrer vi til at du sender varen retur til butikken du har modtaget varerne fra. På følgesedlen der fulgte med i forsendelsen, står der beskrevet, hvordan du nemmest retunerer dine varer. Alle returneringer bør indeholde en kopi af din følgeseddel. Alle beløb tilbagebetales på dit betalingskort efter returneringen er registreret hos butikken.

Hvad gør jeg hvis jeg har modtaget en forkert vare?

Kontakt kundeservice, der hurtigst muligt vil tage hånd om problemet. Sørg for at informere dem om hvilken vare du har modtaget, samt hvilken som var forventet.

Jeg har sendt en vare retur, hvornår kan jeg forvente pengene retur?

Har du sendt dine returvarer direkte til partneren, som har leveret varen til dig, forventes dine penge returneret indenfor 7 dage. Dog kan der være forsinkende elementer udenfor vores kontrol, hvorfor der kan gå op til 14 dage.

Kan jeg bytte min vare?

Skulle du ønske at bytte din vare til en anden vare, skal du blot sende varen retur til den pågældende butik som har sendt dig varen. Du vil derefter få refunderet købsprisen på det betalingskort du benyttede ved bestilling. Herefter kan du blot købe den ønskede vare på normal vis.

Har i modtaget min returforsendelse?

Når varerne er blevet registreret returneret af butikken, sendes der automatisk en bekræftende e-mail til dig. Herefter udbetales pengene automatisk til det betalingskort du benyttede ved bestilling. Hvis du er i tvivl om din returforsendelse er modtaget skal du være velkommen til at kontakte vores kundeservice, som kan informere dig om din vare er bekræftet returneret.

Tilbage til toppen


Køb og Betaling

Jeg har ikke kreditkort, hvad gør jeg?

Vuuh accepterer udelukkende betaling med betalingskort. Det er desværre ikke muligt, at betale med forudbetaling eller ved afhentning.

Hvordan betaler jeg?

Du kan ved betaling benytte alle de mest brugte kredit- og debetkort løsninger såvel som delbetaling via ViaBill.

Jeg bor ikke i Danmark, kan jeg stadig bestille?

Du kan bestille såfremt, at leveringsadressen er en dansk adresse.

Hvordan handler jeg hos jer?

Når du besøger vuuh.dk, bliver du præsenteret for et væld af flotte og moderigtige varer. Når du har fundet en vare, som du finder interessant, kan du placere denne i din indkøbskurv ved at trykke på ”Tilføj til kurven”. Når du har fundet alle dine ønskede varer, kan du gå til din indkøbskurv, ved at trykke på indkøbskurven oppe i højre hjørne. I kurven præsenteres du for alle de varer, som du har valgt at tilføje. Du kan fra kurven vælge at gå videre i købsprocessen, hvor du får mulighed for at taste din adresse og kontaktinformationer, således at vi kan informere dig undervejs. Sidste skridt er betaling, hvor du med dit kreditkort kan foretage en betaling for dine varer. Vuuh benytter en sikker forbindelse til betalingerne, hvorfor du er i trygge hænder når du handler hos os.

Hvordan sletter jeg varer i kurven?

Inde i din indkøbskurv får du en oversigt over alle dine varer. Ved siden af dine varer er det muligt at markere om du ønsker mere end 1, eller om du ønsker at fjerne denne.

I har reserveret et beløb på min konto, hvordan kan det være?

Når du har foretaget en bestilling på vuuh.dk foretages der en reservation af beløbet på det betalingskort du valgte at betale med. Såfremt du har benyttet et Debetkort så som Mastercard Debet eller Visa Electron vil reservationen medføre, at midlerne ikke længere er tilgængelig på din konto. Dette er en normal procedure for denne type kort og er ikke noget som vuuh.dk har besluttet eller udfører.

Er der moms på jeres varer?

Alle vores varer er angivet inkl. 25% moms, som er den aktuelle danske momssats.

Hvorfor har i trukket pengene flere gange fra mit kreditkort?

Vores systemer er opbygget til, at forhindre, at vi kan hæve flere penge end du har har godkendt ved din bestilling. Skulle du være i tvivl ang. de hævede beløb, skal du være velkommen til at kontakte kundeservice, hvor vi vil være behjælpelig med at løse sagen.

Hvordan gemmer jeg min varekurv?

Såfremt du har en bruger på vuuh.dk bliver din kurv automatisk gemt til næste gang du besøger os. Derved kan du med ro og mag benytte lidt tid på at finde dine favoritvarer, for så senere at vende tilbage for at købe.

Tilbage til toppen